joi, 28 august 2008

Adriana Armeanu va spune Bonjour

Eu sunt in Paris la compania Delphi... Prima impresie e grozava: colegi de treaba, responsabilitati provocatoare (prin asta vreau sa spun ca nu stiu sa fac nimic, dar am incredere ca voi invata de la colegii mei de treaba) si mari sanse de dublare a salariului daca ma tin de treaba.
Cu toate ca stau pana tarziu la servici, seara sau in weekend gasesc timp sa fac o plimbare pe Champs Elisee sau pe alte stradute frumoase, nestiute de turisti. Mananc multa salata si lapte cu fulgi iar cazare mi-am gasit intr-un studio cu o doamna super de treaba tot din Romania.
Avem un vecin pasionat de filme care ne imprumuta DVD-uri in franceza....cu ocazia asta ma si perfectionez cu limbile straine (la servici se vorbeste in engleza pentru ca sunt angajati de pe toate continentele).
Uite ca tot vrand sa scriu doar cateva cuvinte, am acoperit cam tot ce vroiam sa scriu pentru blog. Pentru cine citeste am un singur sfat: pregatiti-va pentru ce-i mai greu si bucurati-va cand veti vedea cat de repede va adaptati.

Succes!

Adriana ARMEANU

Delphi - Regional Treasury Center (Europe, Middle-East and Africa - EMEA)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hey ! Ma bucur pentru tine ca ai ajuns asa sus, sus de tot... Chiar ma tot intrebam ce mai faci... Atatea griji, atatea sperante... Adriana... Salutari si o viata de vis ! Rual

Anonim spunea...

o perfectionare in limba romana mai intai ar fi indicata