joi, 28 august 2008

La 25 de ani, lucreaza pentru Kraft Foods in Austria



Darius Vezeteu a absolvit Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi in anul 2006. Perioada studentiei a decurs in paralel cu activitatile pe care le-a desfasurat in organizatia AIESEC. In 2007, prin programul Exchange, Darius a obtinut un post important in compania Kraft Foods International Eastern Europe Middle East & Africa, in Viena, Austria.
Pina la inceputul anului 2009, cind se incheie acest stagiu, Darius Vezeteu se va ocupa atit de partea de compensatii si beneficii, cit si de cea de dezvoltare organizationala a companiei. Pentru multi studenti, programul AIESEC a devenit o rampa de lansare, primul pas si cel mai important in drumul lor spre o cariera de succes. Unul dintre studentii plecati sa lucreze pentru o companie internationala, prin programul Exchange AIESEC, este si Darius Vezeteu. Importanta faptului de a lucra intr-o corporatie din afara tarii si de a intra in contact cu oameni proveniti din medii diferite a constientizat-o inca de la inceputul studentiei, atunci cind s-a inscris in AIESEC.
Din august 2007, Darius Vezeteu lucreaza pentru Kraft Foods International Eastern Europe Middle East & Africa, in Viena, Austria, in cadrul departamentului de Resurse umane, cu tari precum Egipt, Emiratele Unite Arabe, Maroc, Turcia, Rusia, Ucraina sau Arabia Saudita. „In cadrul echipei am responsabilitati atit in ceea ce priveste partea de compensatii si beneficii, cit si cea de dezvoltare organizationala. Una din responsabilitatile mele majore consta in implementarea unui instrument online de recrutare. Este o platforma care optimizeaza procesul intern si extern de recrutare“, a declarat Darius Vezeteu.
Rolul tinarului roman in companie mai este si de a contribui la dezvoltarea carierei angajatilor prin crearea unui site, ajutindu-i pe acestia sa descopere oportunitatile de crestere pe care le au in companie sau sa le prezinte competentele necesare pentru fiecare stagiu al dezvoltarii carierei in functie de aria in care isi desfasoara activitatea. Partea cea mai atractiva din toata aceasta experienta nu are legatura cu banii pe care ii cistiga, ci cu lucrurile noi pe care Darius le invata in urma interactiunii cu colegii sai din alte tari. „Diversitatea e un lucru extraordinar. Sint mai mult de 20 de nationalitati in conducere, ceea ce ofera un mediu mai mult decit international. Cred ca aceasta experienta a fost perfecta pentru a nu trece brusc din mediul non-corporate, in care am fost implicat cinci ani, in mediul corporate, care e un pic mai diferit“, a mai precizat tinarul. „Tot timpul am asociat «calatoria mea» in AIESEC cu un tren“ Inainte de a lucra in Viena, Darius a ocupat functia de Vicepresedinte AIESEC Iasi Resurse umane timp de un an, lucrurile evoluind si, dupa pozitia de presedinte AIESEC Iasi, ocupata intre anii 2005-2006, proaspatul absolvent urma sa devina vicepresedinte Comunicare in cadrul AIESEC Romania. „Daca ma uit la lucrurile pe care le fac acum in Kraft si la lucrurile pe care le-am facut in AIESEC, cred ca exista o sinergie perfecta. Stagiul la Kraft Foods Eastern Europe Middle East & Africa a venit ca un pas natural pe care trebuia sa il fac astfel incit sa pot spune ca am urmat intreg ciclul de dezvoltare AIESEC: asumarea responsabilitatii in cadrul unui proiect, ocuparea unei pozitii de conducere in cadrul organizatiei si Exchange“, a mai precizat Darius Vezeteu. Darius Vezeteu asociaza perioada petrecuta in AIESEC cu un tren. „Un tren care a oprit intr-o gara unde s-a intimplat ca eu sa fiu. Am trait o experienta personala si profesionala. Personala, pentru ca in fiecare vagon in care am calatorit am intilnit oameni deosebiti, cu care am legat cele mai bune prietenii si am impartasit multe bucurii si tristeti. Profesionala, pentru ca am ales pe rind sa fiu «roata unui vagon» sau «suprafata de tampon dintre doua vagoane» sau chiar «locomotiva».Rind pe rind aceste experiente au contribuit la dezvoltarea mea personala si profesionala“, spune tinarul. Ce va urma dupa incheierea acestei perioade de lucru in Viena?
Planurile de viitor sint legate de Romania. Dupa absolvirea Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi, sectia Marketing, in 2006, Darius s-a inscris la Masterat la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA), Management si Comunicare in Afaceri. In februarie 2009, cind se incheie stagiul in Viena, proaspatul manager promite ca se va intoarce acasa, continuindu-si activitatea in resurse umane.

Niciun comentariu: